Ühe sellise kerge ja koormata kaheveolisega oleks siin tõesti tore liivavurri mängida 🙂 Korralikult tuunitud 4×4 saateautot oleks siis ainult vaja, mis kõiki vajalikke kulinaid ja bensiini kaasas kannaks.
Ulme ikka, milliseid kohti maamunal (endiselt) olemas on…
Millist rehvirõhku kasutad? Offraod Magazine mingi liivaguru soovitas autodele 1/2 või koguni 1/3 normrõhust lahtisel liival sisse jätta. Ma muidugi matkaratta kohta ei tea, teeb hullemaks või paremaks. Autol olen proovinud ja on abiks hästi.
Peakaamera videopildi pisikese “želee-efekti” ja muusika koosmõjul võib väike merehaigus küll peale tulla. Aga tublid olete, et ikka vastu pidanud olete.
Hea video. Palju seal õhusooja on, palavus ei tapa?
See on praktiliselt ekvaatori juures – 30 kraadi kanti (varjus!) ja sellist füüsilist tööd tehes tapab ikka täiega. 🙂
Rehvirõhud laseme sellistes kohtades tasemele 25PSI taga, 22PSI ees. Võiks veelgi allapoole lasta, aga oli ka kiviseid lõike – siis on aukude ja rehvi veljelt mahatuleku risk – eikuskil võpsikus ei taha selliseid riske võtta, eriti kui nägime vaid üht kinni rekkat terve päeva jooksul.
Kes teile ütles, et see tee on? Nad on lihtsalt väheke liiva maha puistanud, et savannis mitte ära eksida 🙂
Seda videot vaadates mõistab iga tsiklist ,et sidur on isegi hästi vastu pidanud vaatamata sellele ,et vahetasite selle vist päev enne reisi kui maei eksi.
Sellises palavuses peab Margusel ikka võhma olema, respect.
Olge tublid.
vähemalt jaksasid veel kohalikele lehvitada, mis annab lootust:)
Ikkagi 2 WD tarvis lõpuks. Aafrika mandri jaoks.
Ühe sellise kerge ja koormata kaheveolisega oleks siin tõesti tore liivavurri mängida 🙂 Korralikult tuunitud 4×4 saateautot oleks siis ainult vaja, mis kõiki vajalikke kulinaid ja bensiini kaasas kannaks.
Ulme ikka, milliseid kohti maamunal (endiselt) olemas on…
Millist rehvirõhku kasutad? Offraod Magazine mingi liivaguru soovitas autodele 1/2 või koguni 1/3 normrõhust lahtisel liival sisse jätta. Ma muidugi matkaratta kohta ei tea, teeb hullemaks või paremaks. Autol olen proovinud ja on abiks hästi.
Peakaamera videopildi pisikese “želee-efekti” ja muusika koosmõjul võib väike merehaigus küll peale tulla. Aga tublid olete, et ikka vastu pidanud olete.
Hea video. Palju seal õhusooja on, palavus ei tapa?
See on praktiliselt ekvaatori juures – 30 kraadi kanti (varjus!) ja sellist füüsilist tööd tehes tapab ikka täiega. 🙂
Rehvirõhud laseme sellistes kohtades tasemele 25PSI taga, 22PSI ees. Võiks veelgi allapoole lasta, aga oli ka kiviseid lõike – siis on aukude ja rehvi veljelt mahatuleku risk – eikuskil võpsikus ei taha selliseid riske võtta, eriti kui nägime vaid üht kinni rekkat terve päeva jooksul.
Kes teile ütles, et see tee on? Nad on lihtsalt väheke liiva maha puistanud, et savannis mitte ära eksida 🙂
Seda videot vaadates mõistab iga tsiklist ,et sidur on isegi hästi vastu pidanud vaatamata sellele ,et vahetasite selle vist päev enne reisi kui maei eksi.
Sellises palavuses peab Margusel ikka võhma olema, respect.
Olge tublid.
vähemalt jaksasid veel kohalikele lehvitada, mis annab lootust:)
Sidur saab vatti ja mitte vähe:)
Hea võhm on Teil mõlemal!