1/2

Kuna meie varasemad kogemused kohalike “amordispetsialistidega” ei ole olnud just roosilised (isegi kui tegemist on olnud väidetavalt parimate tegijatega Argentinas või valmistaja ametlike esindajatega Colombias), otsustasime seekord minna kindla peale välja ning saata amordi ülevaatamiseks ning putitamiseks valmistajale. Niipalju oleme tänaseks targemad, et asja usaldamine asjatundjate kätte on lõppkokkuvõttes odavam kui käkerdatud amordiga kuskil jälle tee peale jäämine.

Ühesõnaga saatsime oma Hyperpro amordi UPS-iga Hollandisse, kuhu see kahe tööpäevaga kohale jõudis, kus see kahe tööpäevaga korda saadi, kus see kaks tööpäeva vedeles, oodates, et DHL järgi tuleks, ning kust see kahe tööpäevaga jälle Nairobisse kohale jõudis.

Hyperpro oli nii kena, et ei võtnud selle parandustöö eest sentigi, ning lisaks pani meie soovil pakki kaasa igaks juhuks varujuppi (samuti tasuta), et kui kuskil arengumaal peaksime jälle mingi jama kokku keerama ja peaks tulema tahtmine kohalike meistrimeeste oskusi proovida, siis on vähemalt originaalvaruosad olemas. Mida veel tahta. Kvaliteetne toode ja pühendunud teenindus.

Paki saabumisel ei pääsenud me siiski maksude tasumisest. Hyperpro oli kaasa pannud arve, millele meie tungival palvel oli märgitud, et tegemist on kasutatud amordi ja tasuta garantiiremondiga, ent siiski suutis toll välja lugeda varujuppide hinna, ja selle põhjal oli siis arvestatud tollimaks. Kusjuures, märkimisväärse osa sellest moodustas hämar asi nimega “Government of Kenya fee”, kahtlaselt ümmarguse summana. Nad ikka oskavad siin raha teha, ilma näppugi liigutamata.

Ah, mis siin viriseda, tegelikult läks kogu see tollivärk üle ootuste hästi. Maksu kui sellist võeti ainult 26% varujuppide väärtusest, mitte 100% nagu meid hoiatati, ning näiteks postikulu pealt ei pidanud maksu tasuma.

Pool probleemist on niisiis lahendatud. Nüüd on jäänud veel tagaraam. Sellest siis, kui see korda saab.

4 thoughts on “1/2”

  1. Hei:)

    Tore näha, et edeneb! Tootja poolt muidugi tore kingitus arvestades mis see remont muidu maksma võiks minna.

    Jõudu ja jaksu tagaraamiga möllamise koha pealt.

    Ehk ei lähe kaua et veerema saaks.
    Tago

  2. Meile, tugitoolimatkajatele tundub see kõik libedalt minevat. See tegelik töö ja vaev ei jõua tihtipeale siia blogisse. Ei, mitte sellepärast, et blogi halvasti kirjutatud oleks, vaid selleks, et meid säästa.

    Kas see CASH tähendab, et tuli sulas kohalikule ametnikule raha anda?

    Edu teile, Raido

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga