“Käed mustaks” saaga jätkub, kuid see ei ole veel lõpp…
- Starter maha ja juppideks. Kõik puhtaks (fuih…, seal oli vist mõnisada grammi liiva ja muda, mis hiljutistest tõsisematest offroad-sõitudest ladestunud), kontrollisin loksusid ja määrisin liikuvaid detaile. Nüüd töötab nagu uus.
- Kardaaniotsa liigendi laagrid tahtsid pingutamist (loks oli veidi suur).
- Ühelt UKGSer.com kasutajalt sain kingiks Touratechi topelt-esitulede raami, millest kombineerituna eBayst muretsetud Honda CBR400 esitulede elementidega panin kokku uued esituled. Enne olid kasutusel Wunderlich topelt-esituled, millesse läksid maksimaalselt 2x35W H4 halogeenpirnid ja mis oli vaid väike progress üle 55/60W originaaltule valgusvõimsuse. Kui oli soov kasutada 2x55W pirne Wunderlichi tuledes (või Touratechi omades, sest elemendid on mõlemil samad), hakkasid elemendid sulama, st 2x35W jäi nende ülemiseks piiriks. Seda on ilmselgelt vähe ja sealt see tulede isetegemise motivatsioon tuligi – Honda CBR400 reflektoritesse saab panna 55/60W pirnid. Paras tükk tööd oli saagimise-lihvimisega, nii raami kui elementide peal, aga asja sai:
- Kütusepaagile 3 komplekti CPC kiirliidesed – kergem paaki peale/maha võtta.
- Bensiinifilter sai toodud paagist välja – teel olles oluliselt kergem vahetada, kui solkkütust ette tuleb.