Terve!
Meil kukuvad lennukis kabiinikõrguse 14 500 jala (4500m) peale automaatselt reisijatele hapnikumaskid alla…..nüüd siis saate selgeks miks 🙂
kui kõrgemale tahate veel minna siis soovitan:
väga hea operaatoritöö ja montaaž! ei kujutagi ette kuidas sellistes tingimustes nii head tulemust toota võimalik. fotod on juba omaette klass!
tänud heade ülevaadete eest ja edu!!!
Üsna kindlasti oli halb enesetunne põhjustatud liiga kiirest tõusust. Kuigi arvestades, et aeg on juba mitu kuud edasi läinud, siis ilmselt olete seda juba kuskilt teisest allikast teada saanud.
Aga järgmine kord kui mägedesse satute, ärge siis nii kiiresti kihutage 😀
Pildid ja jutud on igaljuhul väga inspireerivad! Eelmine aasta kui startisite, siis lugesin ikka pidevalt, aga vahepeal unustasin ära ja nüüd loen tagant järele.
märts 4th, 2009 kell 2:48 e.l.
Terve!
Meil kukuvad lennukis kabiinikõrguse 14 500 jala (4500m) peale automaatselt reisijatele hapnikumaskid alla…..nüüd siis saate selgeks miks 🙂
kui kõrgemale tahate veel minna siis soovitan:
http://www.pilotshop.com/aerox-portable-oxygen-system-person-bottle-p-2766.html?osCsid=186981a81dc26c9cad0707235ef594cc
märts 6th, 2009 kell 5:58 p.l.
väga hea operaatoritöö ja montaaž! ei kujutagi ette kuidas sellistes tingimustes nii head tulemust toota võimalik. fotod on juba omaette klass!
tänud heade ülevaadete eest ja edu!!!
märts 16th, 2009 kell 12:51 p.l.
Hei:)
Väga lahedad videod on Teil. Ma tihti mõtlen, et peab alles viitsimist ja aega olema, et video pärast edasi tagasi maastikul sõita:) Jõudu!
november 18th, 2009 kell 2:58 p.l.
Üsna kindlasti oli halb enesetunne põhjustatud liiga kiirest tõusust. Kuigi arvestades, et aeg on juba mitu kuud edasi läinud, siis ilmselt olete seda juba kuskilt teisest allikast teada saanud.
Aga järgmine kord kui mägedesse satute, ärge siis nii kiiresti kihutage 😀
Pildid ja jutud on igaljuhul väga inspireerivad! Eelmine aasta kui startisite, siis lugesin ikka pidevalt, aga vahepeal unustasin ära ja nüüd loen tagant järele.
Väga äge! Palju edu!